Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Oct 2024 16:32:16 +0300

Tere!

Tori Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/07334 aadressile Pärnu maakond, Tori vald, Eametsa küla, Aiametsa// 
Allika-Raba (null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tori Vallavalitsus menetleb 
projekteerimistingimusi Eametsa külas Allika-Raba kinnistule elamu 
ehitamiseks. Elamu ehitamiseks saame anda projekteerimistingimustega 
ehitusõiguse kinnistu kagunurka metsast vabale alale, kuid see jääb 
lennuvälja kaitsevööndisse. Taotluses märgitud hoonestusala on ekslik ja 
taotleja soov, kuid projekteerimistingimustega me metsamaale, näidatud 
asukohta ehitusõigust anda ei saa. Palume teie seisukohta Allika-Raba 
kinnistu kagunurka elamu ehitamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27138160>  (menetlus nr: 
452205), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tori Vallavalitsus) või menetleja (PIRET KALLAS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister